S.S.S

Lütfen sık sorulan sorularımıza bir göz atın.

Alışveriş Bilgileri

Hangi Nakliye Yöntemleri Mevcuttur?

Siparişleriniz YURTİÇİ kargo ile gönderilmektedir.

Uluslararası Nakliye Yapıyor musunuz?

Şimdilik HAYIR. Ama bunun için çalışmalara başladık.

Paketimi Almak Ne Kadar Sürer?

Siparişleriniz olağanüstü bir durum olmadığında belirlenen süre içinde hazırlanır ve Kargo Şirketinin belirleyeceği teslim süresi içinde tarafınıza ulaştırılır. Toplu siparişler dışındaki siparişleriniz hafta sonları hariç 1 gün içinde kargoya verilir.

Ödeme Bilgileri

Hangi Ödeme Yöntemleri Kabul Edilir?

Heritage sanal mağazamızda kredi kartınız veya havale ile ödeme yapabilirsiniz.

İnternetten Satın Almak Güvenli mi?

Heritage size dünya standartlarında bir güvenlik sistemi ve ağı sunmaktadır. İşlem güvenliğinizi sağlamak için her gün online alışveriş sistemlerindeki yenilikler takip edilmekte ve güvenlik standartları en üst seviyede uygulanmaktadır. Bundan dolayı en güvenilir alışveriş siteleri arasında bulunan Heritage’dan gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Sipariş & İade

Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü “SEPETE EKLE” butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz. Açılan ekranda yer alan “ÜYE OLMADAN SATIN AL” veya ‘ ÜYE GİRİŞİ YAP butonlarından birine tıklayarak bir sonraki aşamaya geçebilirsiniz. Tıklama işlemi ardından açılan ekranda sizden istenen fatura ve teslimat bilgilerini doldurmanız gerekmektedir. 2. aşama olan ödeme bölümünde, alışveriş işlemini gerçekleştireceğiniz kartın bilgilerini girmelisiniz. Bu işlemlerin ardından SATIŞ SÖZLEŞMELERİ bölümünde bulunan “Ön Bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmeleri”ni okuyup onaylamanız gerekmektedir. Onaylama işlemi sonrası “ALIŞVERİŞİ BİTİR” butonu ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim veya Değiştirebilirim?

İade ve ya iptal etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, ürün kutusu, ambalajı, varsa hediyesi ve diğer tüm evrak ve materyallerin, eksiksiz olarak, size bildireceğimiz adrese gönderilmesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmeyen ürünlerin KDV’si ve varsa diğer yasal yükümlülükleri iade edilmez. İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından, ya da iade işlemini gerçekleştiren müşteriden kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren müşteriye aittir. Cayma hakkının kullanılması halinde, 3. kişiye veya müşteriye teslim edilen ürünün heritage.com.tr’ye gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takiben ürün incelemesi uzmanlar tarafından gerçekleştirilir. İade alındıktan sonra, iade şartlarının yerine getirilip getirilmediği uzmanlar tarafından incelenir. İade onaylanırsa, 14 gün içinde ürünlerin bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse, kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse, banka hesabına iade edilir

Sipariş vermek için hesaba ihtiyacım var mı?

Sipariş vermek için bir hesaba ihtiyacınız yoktur, ancak hesabınızın olması kişisel bilgilerinizi kaydetmenizi ve önceki siparişleri gözden geçirmenizi sağlar. Hesabınızda herhangi bir ödeme bilgisi bulundurmadığımızı lütfen unutmayın. Buraya tıklayarak veya sipariş verirken bir hesap oluşturabilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişiniz gönderildikten sonra, izleme bilgileriyle birlikte bir e-posta bildirimi alacaksınız. Siparişinizin gönderilmesinden sonra izleme bilgilerinin güncellenmesi 24 saate kadar sürebileceğini lütfen unutmayın.